Publicare anunturi Jurnalul National, ziar national, 177.775 exemplare/editie

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Consiliul Local Orasului Scornicesti Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
Consiliul Local al orasului Scornicesti jud.Olt organizeaza in data de 12.01.2022 ora 10.00 licitatie publica deschisa in vederea vanzarii teren in suprafata de:285mp situat in orasul Scornicesti, jud.Olt. Documentatia de atribuire va fi ridicata de la compartimentul achizitii publice din cadrul Primariei orasului Sornicesti pana la data de 06.01.2022 ora 12.00. Licitatia va avea loc la sediul Primariei orasului Scornicesti, jud.Olt.

Lichidatorul Judiciar Desemnat Prin Ncheierea

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
Lichidatorul judiciar desemnat prin:Ȋncheierea din data de: 03 noiembrie 2021, pronunţată de:Tribunalul Vrancea, Secţia a-II-a- Civilă de:Contencios Administrativ şi Fiscal, in dosarul nr. 46/91/2021, privind:debitoarea S.C. GECRIMARTEX CONF S.R.L. Focşani, avand C.U.I.36872264, cu sediul social in: mun. Focşani, str.Mare a Unirii, nr. 50, bl.50, et.3, ap.11, jud.Vrancea, inscrisă la: O.R.C.Vrancea sub nr. J39/779/2016, notifică inlocuirea conform Ȋncheierii din data de: 03 noiembrie 2021 a: lichidatorului judiciar:Grup Servicii Insolv S.P.R.L. cu ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi. Relaţii la lichidatorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel.0335/ 566.035, 0727/850.575. desemnat prin:Ȋncheierea din data de: 03noiembrie 2021, pronunţată de:Tribunalul Vrancea, Secţia a-II-a- Civilă de:Contencios Administrativ şi Fiscal, in dosarul nr.46/91/2021, privind:debitoarea S.C. GECRIMARTEX CONF S.R.L. Focşani, avand C.U.I. 36872264, cu sediul social in: mun. Focşani, str. Mare a Unirii, nr. 50, bl. 50, et.3, ap.11, jud. Vrancea, inscrisă la: O.R.C. Vrancea sub nr. J39/779/2016, notifică inlocuirea conform Ȋncheierii din data de:03.noiembrie.2021 a:lichidatorului judiciar:Grup Servicii Insolv S.P.R.L. cu ESTCONSULT I.P.U.R.L.Huşi. Relaţii la lichidatorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel.0335/566.035, 0727/850.575.

Anun Licita Public Pentru Inchiriere Informa

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
ANUNŢ DE LICITAŢIE PUBLICĂ
PENTRU iNCHIRIERE


1.Informații generale privind autoritatea contractantă: Primăria Municipiului Ramnicu Valcea, cod fiscal 2540813, str. General Praporgescu, nr.14 tel.0250/731016, fax.0250/731843, email primaria@primariavl.ro
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică: inchiriere a unui număr de 9 suprafețe de teren ( Lot 1), ce aparțin domeniului public al municipiului in vederea amplasării unor panouri publicitare, identificate prin adresa pentru fiecare panou, astfel:
Calea lui Traian, Nord - după intersecția cu varianta spre DN;
Calea lui Traian, zona Nord - spre latura nord a Spitalului;
Calea lui Traian - zona Nord, Stația ETA;
Intersecția str Barajului cu str Decebal;
Calea lui Traian - pană la intersecția cu Matei Basarab;
Calea lui Traian - intersecția cu General Magheru;
Calea lui Traian, Sud- după podul Vinerii Mari - Antim Ivireanul;
Calea lui Traian, Sud- după Aleea Paul Capeleanu, Bloc S34;
Calea lui Traian, Sud - zona Troian.Suprafața rezervată pentru fiecare panou este de 2,5 mp.
inchirierea se face in bazaHotărariiConsiliului Local nr. 287 din data de 25.11.2021 și in baza prevederilorO.U.G. nr.57/2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: Documentația de atribuire, la solicitarea persoanelor care doresc să participe la licitație, va fi distribuită gratuit in format electronic sau contracost pe suport hartie la preț de 2 lei/ pagina.
Data limită pentru solicitarea clarificărilor 10.01.2022, pană la ora 16.
4. Date de contact de la care se poate obține documentația de atribuire: Direcția Investiții Achiziții Publice, Serviciu Investiții Publice, str.General Magheru nr.25, etaj II, cam.3, email serviciul.investitii@primariavl.ro.
5. Informații privind ofertele:Data limita de depunere 17.01.2022, ora 10, la sediul autorității contractante din str.G-ral Magheru nr.25, Registratură, in două exemplare (original şi copie).
6. Data, ora și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor : 17.01.2022, ora 14 la sediul autorității contractante in str G-ral Praporgescu nr.14.
7. Soluţionare litigiilor: Tribunalul Valcea, Scuarul Revoluţiei nr.1, tel.0250739120, fax 0250732207, email tribunalul-valcea@just.ro.




Publica Vanzare Tribunalul Neam Prin Lichidatorul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
PUBLICAŢIA DE VaNZARE NR. 2


Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat in dosarul nr. 4053/103/2011, in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vanzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. "Ursu Construct" S.R.L., cu sediul in sat Bistriţa, comuna Alexandru cel Bun, judeţul Neamţ, după cum urmează:

Nr. crt.

Denumire activ

Adresa
Valoare
-lei-
1.
Imobil - construcţie de tip S+P+2E+M cu o suprafaţă construită la sol de 469 m.p., conform extrasului de carte funciară din 06.05.2021, şi o suprafaţă desfăşurată de 1.812 mp Terenul pe care este construit imobilul nu este proprietatea debitoarei, existand un drept de superficie
Sat Bistriţa, com. Alexandru cel Bun, jud. Neamţ
2.473.982,25
2.
Mobilier hotelier, mobilier recepţie, maşină cafea mecanică, aragaz, televizor, mochetă
--
47.202,71
TOTAL
*
2.521.184,96

Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vanzare este cel de mai sus şi nu conţine TVA. Vanzarea se va face conform regulamentelor de vanzare aprobate de către adunarea creditorilor din data de 13.12.2021.
Vanzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 10.01.2022, ora 1200 şi se vor organiza 15 şedinţe la un interval de 7 zile pentru bunurile imobile şi mobile, respectiv pană la data de 02.05.2022, la sediul lichidatorului judiciar.
Pană la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cat şi documentele de infiinţare şi imputernicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate.
Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie.
Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul - verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cat şi a celorlalte sume achitate in contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vanzare in contul adjudecatarului.
Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vanzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar inainte de data stabilită pentru vanzare.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035, 0727/850.575.


Lichidator judiciar,
Estconsult I.P.U.R.L. Huşi

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Fundatia Patrimoniu Academiei Romane Sediul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
FUNDATIA PATRIMONIU a ACADEMIEI ROMANE, cu sediul in Calea Victoriei nr. 125, mansarda, sectorul 1, Bucuresti organizeaza la sediul Academiei Romane din Calea Victoriei, nr. 125, parter, sala de Consiliu, in data de 24.12.2021, ora 9:00, licitatia pentru vanzarea de masa lemnoasa pe picior, produse secundare si igiena, cu un volum total de 497 m3, in amplasamentele Oteleni, judetul Iasi (348 m3) si Melinesti, judetul Dolj (149 m3). Pentru participarea la licitatie, agentii economici vor depune documentatia de preselectie in forma electronica pana la data de 22.09.2021, ora 16:00, prin e-mail, la adresa fundatiapatrimoniu@yahoo.com. Licitatia se va organiza in conformitate cu caietul de sarcini, iar relatii suplimentare se pot obtine la Fundatia Patrimoniu prin e-mail la adresa fundatiapatrimoniu@yahoo.com, persoana de contact fiind dl. Costel Dolocan.

Consiliul Local Orasului Scornicesti Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
Consiliul Local al orasului Scornicesti jud.Olt organizeaza in data de 12.01.2022 ora 10.00 licitatie publica deschisa in vederea vanzarii teren in suprafata de:285mp situat in orasul Scornicesti, jud.Olt. Documentatia de atribuire va fi ridicata de la compartimentul achizitii publice din cadrul Primariei orasului Sornicesti pana la data de 06.01.2022 ora 12.00. Licitatia va avea loc la sediul Primariei orasului Scornicesti, jud.Olt.

Lichidatorul Judiciar Desemnat Prin Ncheierea

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
Lichidatorul judiciar desemnat prin:Ȋncheierea din data de: 03 noiembrie 2021, pronunţată de:Tribunalul Vrancea, Secţia a-II-a- Civilă de:Contencios Administrativ şi Fiscal, in dosarul nr. 46/91/2021, privind:debitoarea S.C. GECRIMARTEX CONF S.R.L. Focşani, avand C.U.I.36872264, cu sediul social in: mun. Focşani, str.Mare a Unirii, nr. 50, bl.50, et.3, ap.11, jud.Vrancea, inscrisă la: O.R.C.Vrancea sub nr. J39/779/2016, notifică inlocuirea conform Ȋncheierii din data de: 03 noiembrie 2021 a: lichidatorului judiciar:Grup Servicii Insolv S.P.R.L. cu ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi. Relaţii la lichidatorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel.0335/ 566.035, 0727/850.575. desemnat prin:Ȋncheierea din data de: 03noiembrie 2021, pronunţată de:Tribunalul Vrancea, Secţia a-II-a- Civilă de:Contencios Administrativ şi Fiscal, in dosarul nr.46/91/2021, privind:debitoarea S.C. GECRIMARTEX CONF S.R.L. Focşani, avand C.U.I. 36872264, cu sediul social in: mun. Focşani, str. Mare a Unirii, nr. 50, bl. 50, et.3, ap.11, jud. Vrancea, inscrisă la: O.R.C. Vrancea sub nr. J39/779/2016, notifică inlocuirea conform Ȋncheierii din data de:03.noiembrie.2021 a:lichidatorului judiciar:Grup Servicii Insolv S.P.R.L. cu ESTCONSULT I.P.U.R.L.Huşi. Relaţii la lichidatorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel.0335/566.035, 0727/850.575.

Anun Licita Public Pentru Inchiriere Informa

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
ANUNŢ DE LICITAŢIE PUBLICĂ
PENTRU iNCHIRIERE


1.Informații generale privind autoritatea contractantă: Primăria Municipiului Ramnicu Valcea, cod fiscal 2540813, str. General Praporgescu, nr.14 tel.0250/731016, fax.0250/731843, email primaria@primariavl.ro
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică: inchiriere a unui număr de 9 suprafețe de teren ( Lot 1), ce aparțin domeniului public al municipiului in vederea amplasării unor panouri publicitare, identificate prin adresa pentru fiecare panou, astfel:
Calea lui Traian, Nord - după intersecția cu varianta spre DN;
Calea lui Traian, zona Nord - spre latura nord a Spitalului;
Calea lui Traian - zona Nord, Stația ETA;
Intersecția str Barajului cu str Decebal;
Calea lui Traian - pană la intersecția cu Matei Basarab;
Calea lui Traian - intersecția cu General Magheru;
Calea lui Traian, Sud- după podul Vinerii Mari - Antim Ivireanul;
Calea lui Traian, Sud- după Aleea Paul Capeleanu, Bloc S34;
Calea lui Traian, Sud - zona Troian.Suprafața rezervată pentru fiecare panou este de 2,5 mp.
inchirierea se face in bazaHotărariiConsiliului Local nr. 287 din data de 25.11.2021 și in baza prevederilorO.U.G. nr.57/2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: Documentația de atribuire, la solicitarea persoanelor care doresc să participe la licitație, va fi distribuită gratuit in format electronic sau contracost pe suport hartie la preț de 2 lei/ pagina.
Data limită pentru solicitarea clarificărilor 10.01.2022, pană la ora 16.
4. Date de contact de la care se poate obține documentația de atribuire: Direcția Investiții Achiziții Publice, Serviciu Investiții Publice, str.General Magheru nr.25, etaj II, cam.3, email serviciul.investitii@primariavl.ro.
5. Informații privind ofertele:Data limita de depunere 17.01.2022, ora 10, la sediul autorității contractante din str.G-ral Magheru nr.25, Registratură, in două exemplare (original şi copie).
6. Data, ora și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor : 17.01.2022, ora 14 la sediul autorității contractante in str G-ral Praporgescu nr.14.
7. Soluţionare litigiilor: Tribunalul Valcea, Scuarul Revoluţiei nr.1, tel.0250739120, fax 0250732207, email tribunalul-valcea@just.ro.




Publica Vanzare Tribunalul Neam Prin Lichidatorul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
PUBLICAŢIA DE VaNZARE NR. 2


Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat in dosarul nr. 4053/103/2011, in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vanzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. "Ursu Construct" S.R.L., cu sediul in sat Bistriţa, comuna Alexandru cel Bun, judeţul Neamţ, după cum urmează:

Nr. crt.

Denumire activ

Adresa
Valoare
-lei-
1.
Imobil - construcţie de tip S+P+2E+M cu o suprafaţă construită la sol de 469 m.p., conform extrasului de carte funciară din 06.05.2021, şi o suprafaţă desfăşurată de 1.812 mp Terenul pe care este construit imobilul nu este proprietatea debitoarei, existand un drept de superficie
Sat Bistriţa, com. Alexandru cel Bun, jud. Neamţ
2.473.982,25
2.
Mobilier hotelier, mobilier recepţie, maşină cafea mecanică, aragaz, televizor, mochetă
--
47.202,71
TOTAL
*
2.521.184,96

Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vanzare este cel de mai sus şi nu conţine TVA. Vanzarea se va face conform regulamentelor de vanzare aprobate de către adunarea creditorilor din data de 13.12.2021.
Vanzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 10.01.2022, ora 1200 şi se vor organiza 15 şedinţe la un interval de 7 zile pentru bunurile imobile şi mobile, respectiv pană la data de 02.05.2022, la sediul lichidatorului judiciar.
Pană la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cat şi documentele de infiinţare şi imputernicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate.
Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie.
Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul - verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cat şi a celorlalte sume achitate in contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vanzare in contul adjudecatarului.
Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vanzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar inainte de data stabilită pentru vanzare.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035, 0727/850.575.


Lichidator judiciar,
Estconsult I.P.U.R.L. Huşi

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
Consiliul Local al municipiului Husi, judetul Vaslui, organizeaza licitatie
publica in baza Hotararii Consiliului Local Husi nr. 48/31.01.2023, in vederea inchirierii terenurilor, apartinand domeniului privat al municipiului Husi, situat in Husi, judetul Vaslui, dupa cum urmeaza:
-teren in suprafata de 22,58mp, situat pe Aleea Stadionului, nr. 11R1;-teren in suprafata de 18,87mp, situat in str. Scolii, nr.10E;
-teren in suprafata de 12,30 mp, situat in str. 1 Decembrie, nr.l5G;
-teren in suprafata de 18,90 mp, situat in str. Al. Giugaru, nr.lC;
-teren in suprafata de 39,15 mp, situat in str. A. I. Cuza, nr.8B;
-teren in suprafata de 22,59 mp, situat pe Aleea Stadionului, nr.11M;
-teren in suprafata de 21,00 mp, situat in str. Schit, nr.17H;
-teren in suprafata de 22,40 mp, situat in str. I. Al. Anghelus, nr.16N;
-teren in suprafata de 18,72 mp, situat in str. A. I. Cuza, nr. 6M.
Licitatia va avea loc la data de 23.03.2023, ora 13,00, la sediul Consiliului Local Husi, str. 1 Decembrie, nr. 9. Pentru relatii suplimentare va puteti adresa la sediul nostru, cam. 31, telefon 0235 / 480009, interior 134

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
BTT-SA, Bucuresti, Calea Victoriei 155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1, secretariat@btt.ro, 021.222.82.36 inchiriaza prin licitatie publica urmatoarele active situate in Baza BTT Costinesti:

Activ teren in suprafata de 2.200 mp din lot 135;
Activ teren in suparafata de 550 mp si cladire C8 - 430 mp, lot 207 B;
Activ teren in suprafata de 1.170 mp din lot 205;
Licitatiile publice vor avea loc la sediul BTT SA din Bucuresti, pe 16.03.2023.
Informatiile complete se gasesc pe site-ul: www.btt.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Mar 2023
ANUNT
Administratorul judiciar desemnat prin Ȋncheierea din data de 14 februarie 2023, pronuntata de Tribunalul Braila, Sectia a II-a Civila de Contencios Administrativ si Fiscal, in dosarul nr. 12568/3/2022, privind debitoarea DRAGHICI GR. DUMITRU iNTREPRINDERE INDIVIDUALA, avand C.U.I. 27069267, sediul social in sat Mircea Voda (Moara), com. Mircea Voda, jud. Braila, inscrisa la O.R.C. Braila sub numarul F09/617/2010, notifica inlocuirea conform Ȋncheierii din data de 14 februarie 2023 a administratorului judiciar Cabinet Individual de Insolventa Purice Irina cu Consortiul de practicieni in insolventa Estconsult I.P.U.R.L. si C.I.I. Lazar Mihaela.
Relatii la ESTCONSULT I.P.U.R.L. Husi, tel. 0335/566.035, 0727/850.575.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Directia Silvica Olt cu sediul in Slatina, str. Bd. Sf. C-tin Brancoveanu, nr. 6, tel:0249/432154, fax 0249/432002, organizeaza licitatie pentru vinzarea de 8,1 to plante medicinale (stare uscata), in data de 06.04.2023, ora 12.00 .
Licitatia va fi in plic inchis (cerere de oferta ) si va avea loc la sediul directiei silvice.
Preselectia va avea loc in data de 06.04.2023, ora 11.00, la sediul directiei silvice, termenul limita de inscriere la licitatie fiind 06.04.2023, ora 11.00 .
Caietul de sarcini, oferta de licitatie si alte aspecte cu privire la modul de desfasurare al licitatiei, le puteti obtine de la sediul directiei silvice, compartiment productie.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 15 Mar 2023
Nr. 15/16.03.2023 ANUNT DE PARTICIPARE VIE VIN ANDRA SRL, in calitate de beneficiar al Masurii de Investitii a Programului national de sprijin in sectorul vitivinicol 2019-2023, co-finantat din fonduri FEGA derulate prin Agentia de Plati si Interventii in Agricultura (APIA), va invita sa participati prin depunere de oferte la procedura concurentiala in vederea atribuirii contractului de executie instalatii si montaj, conform actiunilor prevazute in programul de investitii intitulat: "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua". Informatii generale cu privire la beneficiar: Beneficiar: VIE VIN ANDRA SRL, CUI 36492974, J13/2151/05.09.2016 Adresa: Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta Telefon: 0724406542, e-mail: domeniilem@gmail.com Persoana de contact: BANEA DUMITRU Mijloace de comunicare: informatii se pot obtine telefonic (0724406542) sau prin email domeniilem@gmail.com Procedura de achizitie aplicata: Procedura concurentiala de atribuire pentru beneficiarii privati care nu au calitatea de autoritate contractanta, conform Ghidului solicitantului privind sprijinul financiar pentru masura de investitii in sectorul vinicol Denumire program: Programul National de Sprijin in sectorul vitivinicol 2019 - 2023 Denumire contract: Contract de executie instalatii si montaj, pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Obiectul contractului: executie instalatii si montaj pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Durata contractului: pana la data de 15.04.2025 Valoarea estimata: 2528313.34 lei din care valoarea eligibila 1299468.42 lei si valoarea neeligibila 1228844.92 Lei Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". Data si ora limita de depunere a ofertelor: 28.03.2023, ora 14.00 Oferta se depune in plic inchis, sigilat, la adresa de corespondenta a firmei VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Data si ora sedintei de deschidere: 28.03.2023, ora 14.30, la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Adresa si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se solicita la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta, personal de catre reprezentantul legal al potentialului ofertant sau prin reprezentanti imputerniciti prin procura. Informatii suplimentare se pot solicita la nr de telefon 0724406542 (Banea Dumitru), sau prin email domeniilem@gmail.com, de luni pana vineri, intre orele 08.00-16.00. Reprezentant legal BANEA DUMITRU

Anun Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2023
Anunţ privind vanzarea bunurilor imobile
Anul 2021, luna SEPTEMBRIE, ziua 14

in temeiul art. 250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se face cunoscut că in ziua de 27.09.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei oraşului Harşova din Str. Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1, Oraş Harşova, Jud. Constanţa, va avea loc vanzarea la licitație, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului :
ȘABAN REGEP și AMIDE, cu domiciliul actual in oraș Harșova, str. Traian, nr. 13, jud. Constanța, imobil teren intravilan in suprafaţă de 900 m.p., din acte și 964 din masurători situat in Harşova, Str. Traian nr. 13, jud. Constanţa, cu nr. cadastral alocat 102338, carte funciară 102338, deținut prin contract de vanzare-cumpărare nr. 4240/21.12.1992, dosar de executare nr. 3/2012; PREŢ EVALUARE: 64.016,00 LEI; PREŢ INCEPERE LICITAŢIE: 32.008,00 LEI.

Drepturi/Privilegii care grevează bunurile:
U.A.T Oraş Harşova-Birou Executări silite-Dosar ex.silită 3/2012;
Preţul nu conţine T.V.A.
Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, să inştiinţeze despre aceasta, organul de executare silită inainte de data stabilită pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane.
Cei interesaţi de cumpărarea bunurilor trebuie să prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală.
Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumpărare se primesc la sediul Primăriei oraşului Harşova - Direcţia Economică - Birou Executări Silite, Str. Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1, Oraş Harşova, jud. Constanţa, pană in ziua de 24.09.2021, ora 12.00.
Facem menţiunea că, in vederea participării la licitaţie, ofertanţii sunt obligaţi să facă dovada plăţii in contul RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativă Harşova, a taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pană la data de 24.09.2021.
Ofertele de cumpărare pot fi depuse direct sau transmise prin poştă. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax.
Data afișării 15.09.2021.

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Jurnalul National
Ghid de publicat anunturi in ziarul Jurnalul National

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Jurnalul National?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Jurnalul National

Pentru a publica anunturi in ziarul Jurnalul National va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Jurnalul National de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Jurnalul National?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Jurnalul National aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Jurnalul National incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Jurnalul National in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Jurnalul National.

Cum confirm plata anunturi ziarul Jurnalul National?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Jurnalul National va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Jurnalul National?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Jurnalul National vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Jurnalul National. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Jurnalul National va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Jurnalul National.

Anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Jurnalul National?

Plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Jurnalul National cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Jurnalul National in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Jurnalul National.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Jurnalul National sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Jurnalul National"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Jurnalul National pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Jurnalul National la rubrica DIVERSE

Anunturi Jurnalul National Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Jurnalul National DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Jurnalul National CITATII

Anunturi Jurnalul National Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Jurnalul National OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Jurnalul National Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2023. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Jurnalul National PIERDERI

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Jurnalul National LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Jurnalul National?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Jurnalul National

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Jurnalul National

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Jurnalul National

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
02 Apr 2023
#boycotAustria