Publicare anunturi Jurnalul National, ziar national, 177.775 exemplare/editie

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Feb 2023
DETECT SYSTEM SOLUTION SRL cu sediul in Calarasi, str. Parcului, nr. 3, cam 1, bl K4, sc D, et 1, ap. 3, jud Calarasi, J51/379/2011, CIF 29072552 prin lichidator judiciar CII Maghiran Alexandru Victor scoate la vanzare prin licitatie publica la valoarea de piata teren intravilan arabil (372 mp) si drum de acces 56.685 lei, teren intravilan arabil (499 mp) si drum de acces 77.506 lei, teren intravilan arabil (494 mp) si drum de acces 73.633 lei si teren intravilan arabil (494 mp) si drum de acces 93.954 lei situate in sat Vama Veche, comuna Limanu, jud. Constanta. Valorile nu contin TVA. Persoanele interesate vor cumpara caietul de prezentare de la lichidatorul judiciar si vor depune documentele de participare la licitatie cu cel putin o zi inainte de data licitatiei. Licitatia va avea loc in 09.02.2023, ora 14/00 la sediul lichidatorului, Ploiesti, intr. Daliei, nr. 3, bl. 15I, et. 3, ap. 9, jud. Prahova tel 0723262629. In cazul neadjudecarii vanzarea va fi reluata in ziua de 16.02.2023 si 23.02.2023 aceeasi ora, in acelasi loc

Publica Vanzare Tribunalul Neam Prin Lichidatorul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 31 Jan 2023
PUBLICAŢIA DE VaNZARE NR. 2


Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat in dosarul nr. 4053/103/2011, in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vanzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. "Ursu Construct" S.R.L., cu sediul in sat Bistriţa, comuna Alexandru cel Bun, judeţul Neamţ, după cum urmează:

Nr. crt.

Denumire activ

Adresa
Valoare
-lei-
1.
Imobil - construcţie de tip S+P+2E+M cu o suprafaţă construită la sol de 469 m.p., conform extrasului de carte funciară din 06.05.2021, şi o suprafaţă desfăşurată de 1.812 mp Terenul pe care este construit imobilul nu este proprietatea debitoarei, existand un drept de superficie
Sat Bistriţa, com. Alexandru cel Bun, jud. Neamţ
2.473.982,25
2.
Mobilier hotelier, mobilier recepţie, maşină cafea mecanică, aragaz, televizor, mochetă
--
47.202,71
TOTAL
*
2.521.184,96

Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vanzare este cel de mai sus şi nu conţine TVA. Vanzarea se va face conform regulamentelor de vanzare aprobate de către adunarea creditorilor din data de 13.12.2021.
Vanzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 10.01.2022, ora 1200 şi se vor organiza 15 şedinţe la un interval de 7 zile pentru bunurile imobile şi mobile, respectiv pană la data de 02.05.2022, la sediul lichidatorului judiciar.
Pană la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cat şi documentele de infiinţare şi imputernicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate.
Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie.
Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul - verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cat şi a celorlalte sume achitate in contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vanzare in contul adjudecatarului.
Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vanzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar inainte de data stabilită pentru vanzare.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035, 0727/850.575.


Lichidator judiciar,
Estconsult I.P.U.R.L. Huşi

Unitatea Militara Bucuresti Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 31 Jan 2023
*Unitatea Militara 0260 Bucuresti, organizeaza licitatie publica cu strigare, in vederea atribuirii contractului de inchiriere a unui spatiu. Suprafata utila a spatiului este de 117,61 mp, si este situat in Bucuresti, str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, cod postal 013894, telefon +40214096252, +40214096256, fax +40213191413. Persoanele interesate se vor prezenta la sediul unitatii de la adresa mai sus mentionata, de unde, in perioada 25.12.2021 -01.03.2022, intre orele 10.00- 14.00, pot solicita in scris fisa de date a achizitiei, care se obtine contra sumei de 5,00 lei.

Anunt Licitatie Vanzare Doar Domeniu Privat

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 31 Jan 2023
*ANUNT DE LICITATIE VANZARE, doar domeniu privat 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI PETRIȘ, cu sediul in localitatea Petris, nr.253, comuna Petris, cod postal 317245, judetul Arad, telefon 0257/433811 si fax 0257/433703, cod fiscal 3519160, e-mail contact@comunapetris.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren intravilan si constructii, , in suprafata de 1159 mp din care 81 mp constructii, situate in localitatea Ilteu, nr. 166, comuna Petris, avand CF 305244 Petris, nr. Cadastral 305244, nr. Top 166-167/a.1-1, proprietate privata a Comunei Petris, judetul Arad, cu destinatia locuinta/spatiu commercial. Vanzarea se face conform art. 363 din O.U.G. 57/2019, si conform Hotararii Consiliului Local nr. 93 din data de 26 noiembrie 2021. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se gasesc in caietul de sarcini. 3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul Primariei Comunei Petris. 3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat al Primariei comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 200 de lei, se poate achita cu numerar la casieria Primariei comunei Petris. 3.4 Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31 ianuarie 2022, ora 12,00 (intre data limita pentru solicitare clarificari si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 5 zile lucratoare) 4. Informatii privind ofertele: 4.1 Data-limita de depunere a ofertelor: 08 februarie 2022., ora 12,00 (intre data publicarii anuntului si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 20 de zile calendaristice) 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primaria comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 4.3 Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09 februarie 2022, ora 12,00 la Primaria comunei Petris. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Arad, localitatea Arad, Bulevardul Vasile Milea, nr. 2, judetul Arad, e-mail: tr-arad-reg@just.ro, telefon 0374491086, fax: 0257256484. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.01.2022.

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 31 Jan 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 31 Jan 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 30 Jan 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 30 Jan 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 27 Jan 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 27 Jan 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Publica Vanzare Tribunalul Neam Prin Lichidatorul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 26 Jan 2023
PUBLICAŢIA DE VaNZARE NR. 2


Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat in dosarul nr. 4053/103/2011, in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vanzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. "Ursu Construct" S.R.L., cu sediul in sat Bistriţa, comuna Alexandru cel Bun, judeţul Neamţ, după cum urmează:

Nr. crt.

Denumire activ

Adresa
Valoare
-lei-
1.
Imobil - construcţie de tip S+P+2E+M cu o suprafaţă construită la sol de 469 m.p., conform extrasului de carte funciară din 06.05.2021, şi o suprafaţă desfăşurată de 1.812 mp Terenul pe care este construit imobilul nu este proprietatea debitoarei, existand un drept de superficie
Sat Bistriţa, com. Alexandru cel Bun, jud. Neamţ
2.473.982,25
2.
Mobilier hotelier, mobilier recepţie, maşină cafea mecanică, aragaz, televizor, mochetă
--
47.202,71
TOTAL
*
2.521.184,96

Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vanzare este cel de mai sus şi nu conţine TVA. Vanzarea se va face conform regulamentelor de vanzare aprobate de către adunarea creditorilor din data de 13.12.2021.
Vanzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 10.01.2022, ora 1200 şi se vor organiza 15 şedinţe la un interval de 7 zile pentru bunurile imobile şi mobile, respectiv pană la data de 02.05.2022, la sediul lichidatorului judiciar.
Pană la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cat şi documentele de infiinţare şi imputernicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate.
Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie.
Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul - verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cat şi a celorlalte sume achitate in contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vanzare in contul adjudecatarului.
Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vanzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar inainte de data stabilită pentru vanzare.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035, 0727/850.575.


Lichidator judiciar,
Estconsult I.P.U.R.L. Huşi

Unitatea Militara Bucuresti Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 26 Jan 2023
*Unitatea Militara 0260 Bucuresti, organizeaza licitatie publica cu strigare, in vederea atribuirii contractului de inchiriere a unui spatiu. Suprafata utila a spatiului este de 117,61 mp, si este situat in Bucuresti, str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, cod postal 013894, telefon +40214096252, +40214096256, fax +40213191413. Persoanele interesate se vor prezenta la sediul unitatii de la adresa mai sus mentionata, de unde, in perioada 25.12.2021 -01.03.2022, intre orele 10.00- 14.00, pot solicita in scris fisa de date a achizitiei, care se obtine contra sumei de 5,00 lei.

Anunt Licitatie Vanzare Doar Domeniu Privat

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 26 Jan 2023
*ANUNT DE LICITATIE VANZARE, doar domeniu privat 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI PETRIȘ, cu sediul in localitatea Petris, nr.253, comuna Petris, cod postal 317245, judetul Arad, telefon 0257/433811 si fax 0257/433703, cod fiscal 3519160, e-mail contact@comunapetris.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren intravilan si constructii, , in suprafata de 1159 mp din care 81 mp constructii, situate in localitatea Ilteu, nr. 166, comuna Petris, avand CF 305244 Petris, nr. Cadastral 305244, nr. Top 166-167/a.1-1, proprietate privata a Comunei Petris, judetul Arad, cu destinatia locuinta/spatiu commercial. Vanzarea se face conform art. 363 din O.U.G. 57/2019, si conform Hotararii Consiliului Local nr. 93 din data de 26 noiembrie 2021. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se gasesc in caietul de sarcini. 3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul Primariei Comunei Petris. 3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat al Primariei comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 200 de lei, se poate achita cu numerar la casieria Primariei comunei Petris. 3.4 Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31 ianuarie 2022, ora 12,00 (intre data limita pentru solicitare clarificari si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 5 zile lucratoare) 4. Informatii privind ofertele: 4.1 Data-limita de depunere a ofertelor: 08 februarie 2022., ora 12,00 (intre data publicarii anuntului si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 20 de zile calendaristice) 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primaria comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 4.3 Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09 februarie 2022, ora 12,00 la Primaria comunei Petris. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Arad, localitatea Arad, Bulevardul Vasile Milea, nr. 2, judetul Arad, e-mail: tr-arad-reg@just.ro, telefon 0374491086, fax: 0257256484. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.01.2022.

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 26 Jan 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Anunt publicat prin www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Jan 2023
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind vanzatorul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Vanzare 2 (doua) parcele de teren, proprietate privata a Municipiului Oradea, conform caietului de sarcini, situate in Oradea, identificate cu nr. cadastrale 209044 si nr.top.3703/3. 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 FEB 2023, ora 10:00, la sediul vanzatorului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 FEB 2023, ora 14:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 FEB 2023, ora 14:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

INSOLVENTA. Anunt publicat prin www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 23 Jan 2023
Cabinet Individual de Insolventa Branzan Elena, notifica: deschiderea procedurii simplificate a insolventei impotriva debitorului SC ML ALTENPFLEGE 24 SRL, conform Incheierii civile nr. 7 din 12/01/2023 pronuntata de Tribunalul Timis, Sectia a II a Civila, in dosarul nr. 37/30/2023. Termenul limita pentru inregistrarea cererii de admitere a creantelor asupra averii debitorului este 27/02/2023. De la data deschiderii procedurii se suspenda toate actiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creantelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art.75 din Legea privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa). Toate inscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului.

Oradea Primaria Municipiului Oradea Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 20 Jan 2023
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind vanzatorul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Vanzare 2 (doua) parcele de teren, proprietate privata a Municipiului Oradea, conform caietului de sarcini, situate in Oradea, identificate cu nr. cadastrale 209044 si nr.top.3703/3. 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul vanzatorului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 14:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 14:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

LICITATIE RAMNICU SARAT. Anunt publicat prin www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 20 Jan 2023
ACVATERM S.A. RAMNICU SARAT, cu sediul in mun. Ramnicu Sarat, str. Nicolae Balcescu , bl. 1 B, parter, anunta vanzarea prin licitatie publica deschisa cu oferta in plic inchis in data de 09.02.2023, a urmatoarelor bunuri : 1. AUTOGRADER, MARCA XCMG, TIP GR 180, proprietatea societatii, anul de fabricatie 2012, ore de functionare 1488, pretul de pornire al licitatiei este de 221.262,00 lei, la care se adauga TVA. 2. AUTOSPECIALA MACARA, MARCA UMT, TIP 12215 AMT 125, proprietatea societatii, anul de fabricatie 1984, pretul de pornire al licitatiei este de 48.976,00 lei, la care se adauga TVA. Informatii suplimentare se pot obtine la nr. de tel 0746631157 sau la adresa de email: acvaterm.rs@gmail.com

Domeniul Vladoi Sediul Murfatlar Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU

Casa Insolventa Matei Paulus Sprl Lichidator

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Jurnalul National
Ghid de publicat anunturi in ziarul Jurnalul National

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Jurnalul National?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Jurnalul National

Pentru a publica anunturi in ziarul Jurnalul National va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Jurnalul National de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Jurnalul National?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Jurnalul National aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Jurnalul National incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Jurnalul National in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Jurnalul National.

Cum confirm plata anunturi ziarul Jurnalul National?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Jurnalul National va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Jurnalul National?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Jurnalul National vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Jurnalul National. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Jurnalul National va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Jurnalul National.

Anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Jurnalul National?

Plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Jurnalul National cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Jurnalul National in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Jurnalul National.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Jurnalul National sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Jurnalul National"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Jurnalul National pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Jurnalul National la rubrica DIVERSE

Anunturi Jurnalul National Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Jurnalul National DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Jurnalul National CITATII

Anunturi Jurnalul National Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Jurnalul National OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Jurnalul National Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2023. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Jurnalul National PIERDERI

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Jurnalul National LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Jurnalul National?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Jurnalul National

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Jurnalul National

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Jurnalul National

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.
03 Feb 2023
#boycotAustria