Politica de Confidentialitate

Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies.

Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.

  Publicare anunturi Jurnalul National, ziar national, 177.775 exemplare/editie

Anunturi Diverse
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)

Detalii pentru anuntul "CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)":
Categoria: Diverse Judet:
Diverse Bucuresti
Data publicarii: 14 Apr 2021 Expira pe: 14 May 2021
Textul anuntului:
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA) ȘI AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE (AGEA) ALE ACTIONARILOR PASTEUR FILIALA FILIPEȘTI S.A. Pasteur Filiala Filipesti S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in Romania, Comuna Filipestii de Padure, str. Principala nr. 944, judetul Prahova, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul de inregistrare J29/501/1999, cod unic de inregistrare (CUI) RO 11928947, avand un capital social subscris si varsat de 984.900 RON (Societatea), prin directorat (Directoratul), in temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii (Actul Constitutiv), CONVOACA AGOA si AGEA - Prima convocare Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 07.05.2021 (Data de Referinta) in registrul actionarilor, la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de 17.05.2021, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 11:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 11:30 (ora Romaniei); AGOA si AGEA - A doua convocare In situatia in care la data mentionata mai sus, ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA, respectiv AGEA se va organiza in data de 18.05.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 11:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 11:30 (ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA ESTE URMATOAREA: 1.Luarea la cunostinta de renuntarea dlui. Stanescu Paul Sorin la mandatul de membru in consiliul de supraveghere al Societatii si renuntarea la orice pretentii pe care Societatea le-ar putea avea in legatura cu indeplinirea mandatului de membru in consiliul de supraveghere al Societatii pana la (inclusiv) data renuntarii la mandat. (vot secret) 2.Numirea dlui. Mihul Andrei ca nou membru in consiliul de supraveghere al Societatii, pentru perioada ramasa din mandatul acordat dlui. Stanescu Paul Sorin, in urma renuntarii acestuia la mandat, respectiv pana la data de 31.12.2021, mandatul acestuia urmand a fi neremunerat. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanei/persoanelor propuse pentru functia de membru in consiliul de supraveghere se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata, potrivit legii, in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii si la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. (vot secret) 3.Fixarea remuneratiei dlui. Grosu Marian-Adrian, pentru mandatul sau ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii in exercitiul financiar aferent anului 2021 (retroactiv si proportional, incepand cu 01.01.2021) si pe intreaga durata a mandatului sau, asa cum acesta va fi prelungit succesiv, dupa caz, la nivelul stabilit in documentul ce poate fi consultat in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii si la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. 4.Imputernicirea membrilor Directoratului, cu putere si autoritate depline, pentru a negocia si semna contractul de mandat referitor la mandatul dlui. Grosu Marian-Adrian ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii, incluzand remuneratia fixata si aprobata potrivit punctului precedent. 5.Imputernicirea dnei. Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA ESTE URMATOAREA: 1.Aprobarea modificarii art 18.12 din Actul Constitutiv al Societatii conform hotararii AGOA adoptate cu privire la punctul 2 de pe ordinea de zi a acesteia privind noul membru desemnat in consiliul de supraveghere al Societatii si durata mandatului acestuia. 2.Imputernicirea dnei. Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat; Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE: (A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19; si (B) In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de 13.05.2021, ora 11:00, la adresa office@pasteur.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocatorului AGOA si AGEA. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul Societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si al AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta ("Buletinele de Vot"), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de Vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in Comuna Filipestii de Padure, Str. Principala nr. 944, jud. Prahova, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in Bucuresti, Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Romania si pot fi solicitate prin e-mail la adresa office@pasteur.ro. La completarea imputernicirilor speciale si/sau a Buletinelor de Vot, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de Vot va fi disponibila la sediul social al Societatii, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in Bucuresti, Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitata prin e-mail la adresa office@pasteur.ro.

 

Publica anunturi Diverse in ziarul Jurnalul National

Anunturi Diverse pot fi publicate direct in ziarul Jurnalul National si sa apara in prima editie libera. Plata se poate face prin CARD BANCAR, SMS, banca, trezorerie sau prin curier - vezi modalitati de plata.

Alte categorii disponibile pentru anunturi Jurnalul National:
Achizitii Publice Jurnalul National Aniversari Jurnalul National
Cereri serviciu Jurnalul National Citatii Jurnalul National
Comemorari/Decese Jurnalul National Cumparari case/vile Jurnalul National
Cumparari garsoniere Jurnalul National Cumparari imobile 2 camere Jurnalul National
Cumparari imobile 3 camere Jurnalul National Cumparari imobile 4 camere Jurnalul National
Cumparari terenuri Jurnalul National Disparitii Jurnalul National
Diverse Jurnalul National Inchirieri Jurnalul National
Licitatii Jurnalul National Matrimoniale Jurnalul National
Oferte Serviciu Jurnalul National Pierderi Jurnalul National
Prestari servicii Jurnalul National Schimburi de locuinte Jurnalul National
Vanzari case/vile Jurnalul National Vanzari garsoniere Jurnalul National
Vanzari imobile 2 camere Jurnalul National Vanzari imobile 3 camere Jurnalul National
Vanzari imobile 4 camere Jurnalul National Vanzari terenuri Jurnalul National

Ultimele anunturi din categoria Diverse

ANUNT PUBLIC SUCEAVA. Parohia "Sf. Mc.Gheorghe" Cornu Luncii,

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 28 Apr 2021
Parohia "Sf. Mc.Gheorghe" Cornu Luncii,cu sediul in com.Cornu Luncii, sat.Cornu Luncii, jud.Suceava, titular al proiectului "Construire locuinte sociale, bazin vidanjabil si imprejmuire",propus a fi amplasat in comuna Cornu Luncii, sat Cornu Luncii, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Suceava in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul mentionat, propus a fi amplasat in com.Cornu Luncii, sat.Cornu Luncii, jud.Suceava. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul A.P.M.Suceava din mun.Suceava, str.Bistritei, nr.1A, in zilele de luni-vineri, intre orele
9.00-13.00, precum si la urmatoarea adresa de internet: http://apmsv.anpm.ro.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protectia Mediului Suceava.

SC GEORDAN DOMENII SRL

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Apr 2021
SC GEORDAN DOMENII SRL cu domiciliul/sediul in municipiul Bucuresti, strada Clabucet, nr.28, siroul 1, sector 1, in calitate de titular al planului P.U.Z. - IN SCOPUL OBTINERII AUTORIZATIEI DE CONTRUIRE BISERICA, TRAPEZA, ASEZAMANT SOCIAL, CASA PAROHIALA, ANEXA MICROPROCESARE LEGUME FRUCTE in Tarla 96 Parcela A322/4 N.C. 3747/1, Comuna Balotesti Jud Ilfov, anunta publicul interesat asupra deciziei etapei de incadrare luata in cadrul sedintei Comitetului Special constituit din data de 21.04.2021, urmand ca prima versiune a planului sa fie supusa procedurii de adoptare de catre autoritatile componente fara aviz de mediu.Observatii / comentarii si sugestii se primesc in scris la sediul A.P.M. Ilfov (tel 021/4301523) in termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anuntului.

S.C. FLAGAS S.R.L., titular al proiectului CONSTRUIRE (AMENAJARE)

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Apr 2021
S.C. FLAGAS S.R.L., titular al proiectului CONSTRUIRE (AMENAJARE) STATIE MIXTA DE DISTRIBUTIE CARBURANTI (BENZINA, MOTORINA, GPL SI INCARCARE ELECTRICA) MAGAZIN PROPRIU CU TERASA SI SPALATORIE SELFSERVICE, AMENAJARE ACCESE SI INCINTA, TOTEM SI PANOURI DE INFORMARE, UTILITATI, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Ilfov, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul CONSTRUIRE (AMENAJARE) STATIE MIXTA DE DISTRIBUTIE CARBURANTI (BENZINA, MOTORINA, GPL SI INCARCARE ELECTRICA) MAGAZIN PROPRIU CU TERASA SI SPALATORIE SELFSERVICE, AMENAJARE ACCESE SI INCINTA, TOTEM SI PANOURI DE INFORMARE, UTILITATI, propus a fi amplasat in jud. ILFOV, comuna Tunari, satul Tunari, strada 1 Decembrie, nr. FN, Tarlaua 39, P 124/27, LOT 1, nr. cad.59647.
*) nu se deruleaza si procedura privind evaluarea impactului asupra mediului in context transfrontalier, pentru proiectul in cauza. 1. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul autoritatii competente pentru protectia mediului Ilfov din Aleea Lacul Morii nr.1 (in spatele benzinariei Lukoil), sector 6, in zilele de luni - vineri, intre orele 9:00 - 12:00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmif.anpm.ro/.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

ANUNT PUBLIC ZIAR PROCEDURA DE AUTORIZARE

Valabil in:
Diverse Ilfov
     Publicat in: 22 Apr 2021
S.C. EDCO ONE CONFORT S.R.L. anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul CONSTRUIRE HALE DEPOZITARE ELECTROCASNICE SI BIROURI-parter, IMPREJMUIRE, BAZIN VIDANJABIL, PUT FORAT, PLATFORME BETONATE, UTILITATI, propus a fi amplasat in judetul Ilfov, oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 45-49, nr. cad. 59690. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Ilfov, din Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, si la sediul titularului din Bucuresti, Sector 6, Bd.Ghencea, Nr.79,Parter, in zilele de luni-vineri, intre orele 9.00-13.00.Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Ilfov.

ANUNT PUBLIC JUDETUL TIMIS.

Valabil in:
Diverse Timis
     Publicat in: 22 Apr 2021
OMV PETROM SA, titular al proiectului "Demolare platforma tehnologica. Abandonare sonda-6011" propus a fi amplasat in sat Calacea, com.Ortisoara, identificat prin CF nr.105978- Ortisoara, nr.top.105978, jud.Timis, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Timis, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul "Demolare platforma tehnologica. Abandonare sonda.6011", propus a fi amplasat in sat Calacea, com.Ortisoara, identificat prin CF nr.105978- Ortisoara, nr.top.105978, jud.Timis. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul A.P.M.Timis din Timisoara, B-dul.Liviu Rebreanu nr.18-18A, in zilele de luni-joi, intre orele 8.00-16.30 si vineri intre orele 8.00-14.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmtm.anpm.ro - Sectiunea Acorduri de mediu. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protectia Mediului Timis.

Asociatia Clubul Sportiv Spartac Bucuresti,

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 22 Apr 2021
Asociatia Clubul Sportiv Spartac Bucuresti, CUI-10383230 in conformitate cu dispozitiile legale si statutare, anunta convocarea Adunarii Generale Ordinare anuale la sediul sau din Str.Alunisului nr.197 sect.4, Bucuresti, in zilele de 24.05.2021 ora-18.00 la prima convocare si 25.05.2021 ora-18.00 la a doua convocare. Ordinea de zi va fi:raportul de activitate pe 2020; Bilantul contabil pe 2020;Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021;Aprobarea raportului cenzorului pe 2020;Aprobarea orientarii activitatii sportive pe 2021; Diverse. Presedinte Prof.Iaru Ioan.

SATU MARE- Anunt public privind depunerea solicitarii

Valabil in:
Diverse Satu-Mare
     Publicat in: 22 Apr 2021
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu. OMV Petrom SA, anunta publicul interest asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu, pentru proiectul: "Lucrari de abandonare aferente sondei-997.Carei", amplasat in Carei (x=686823.23; y=308524.02), jud.Satu Mare. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate pe site-ul Agentiei pentru Protectia Mediului Satu Mare, http://apmsm.anpm.ro si la sediul titularului cu sediul in Bucuresti, sect.1, str.Coralilor, nr.22. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Satu Mare.

ANUNT PUBLIC JUDETUL CLUJ.

Valabil in:
Diverse Cluj-Napoca
     Publicat in: 22 Apr 2021
ANUNT PUBLIC JUDETUL CLUJ. SC SERALEX SRL, titular al activitatilor: "Demontarea(dezasamblarea) masinilor si a echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor- COD CAEN 3831. Recuperarea materialelor reciclabile sortate- COD CAEN 3832. Comert cu ridicata al deseurilor si resturilor- COD CAEN 4677 SI 5157. Colectarea deseurilor nepericuloase- COD CAEN 3811. Colectarea deseurilor periculoase- COD CAEN 3812. Transporturi rutiere de marfuri- COD CAEN 4941 SI 6024. Recuperarea deseurilor si resturilor metalice reciclabile- COD CAEN 3710. Recuperarea deseurilor si resturilor nemetalice reciclabile- COD CAEN 3720. Colectarea si tratarea altor reziduuri- COD CAEN 9002", anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere (prelungire) a autorizatiei de mediu pentru punctul de lucru amplasat in localitatea, DEJ, str. BISTRITEI, nr. 12 E, judetul CLUJ. Informatii privind documentatia depusa pot fi obtinute la sediul APM CLUJ, Calea Dorobantilor, nr. 99, in zilele de luni- joi, intre orele 9:00-14:00 si vineri intre orele 9:00- 12:00. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM CLUJ, pe durata derularii procedurii de autorizare.

Anunt public Constanta. SAVA ZOOTEHNIC S.R.L.,

Valabil in:
Diverse Constanta
     Publicat in: 20 Apr 2021
Anunt public Constanta. SAVA ZOOTEHNIC S.R.L., anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: CONSTRUIRE COPR C1, C2, C3, C4, C5, propus a fi amplasat comuna Horia, sat Horia, parcela A 231, judetul Constanta. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului CONSTANTA , str. Unirii, nr. 23, Constanta, judetul Constanta , zilnic, intre orele 9 - 13 si la adresa titularului comuna Horia, sat Horia, str. Principala, nr.2, judetul Constanta, zilnic, intre orele 9-13 . Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului CONSTANTA , str. Unirii, nr.23, Constanta, judetul Constanta, intre orele 9 -13.

Agentia de Informatica Bucuresti, scoate la vanzare prin licitatie publica

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 20 Apr 2021
Agentia de Informatica Bucuresti, scoate la vanzare prin licitatie publica deschisa o instalati de vizualizare BARCO, pentru care s-a obtinut aprobarea de scoatere din functiune, valorificarea si casarea. Licitatia va avea loc la data de 1 octombrie 2021, ora 10, la sediul din str Garii de Nord nr 1, sector 1, Bucuresti, telefon 021.223.27.78, fax 021.223.27.79. Caietul de sarcini si instructiunile pentru ofertanti pot fi achizitionate de la sediul nostru, contra cost, incepand cu data de 24 septembrie 2021. Pot participa persoane fizice sau juridice, care pina la deschiderea licitatiei vor depune la comisia de licitatie chitanta de achitare de 15% din pretul de incepere al licitatiei. Conform legislatiei in vigoare, daca nu se indeplinesc conditiile minime de realizare a licitatiei, aceasta se va repeta astfel :a doua licitatie in data de 8 octombrie 2018, ora 10 ; a treia licitatie in data de 15 octombrie 2021, ora 10.

anunt public judetul Gorj la procedura de autorizare

Valabil in:
Diverse Gorj
     Publicat in: 20 Apr 2021
S.C. ECS CONT SOLUTIONS S.R.L , anunta publicul interesat asupra deciziei etapei de incadrare a planului PUZ- CONSTRUIRE COMPLEX AGROTURISTIC cu amplasament in comuna Baia de Fier , sat Baia de Fier , judetul Gorj Documentatia care a stat la baza luarii deciziei privind etapa de incadrare prin care planul se supune procedurii de adoptare fara aviz de mediu poate fi consultata in zilele de luni-joi intre orele 9-16 si vineri intre orele 9-13 la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Gorj, strada Unirii, nr. 76, Tg.Jiu. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Gorj in termen de IO zile calendaristice de la data publicarii.

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Jurnalul National
Ghid de publicat anunturi in ziarul Jurnalul National

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Jurnalul National?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Jurnalul National

Pentru a publica anunturi in ziarul Jurnalul National va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Jurnalul National de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Jurnalul National?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Jurnalul National aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Jurnalul National incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Jurnalul National in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Jurnalul National.

Cum confirm plata anunturi ziarul Jurnalul National?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Jurnalul National va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Jurnalul National?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Jurnalul National vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Jurnalul National. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Jurnalul National va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Jurnalul National.

Anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Jurnalul National?

Plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Jurnalul National cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Jurnalul National in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Jurnalul National.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Jurnalul National sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Jurnalul National"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Jurnalul National pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Jurnalul National la rubrica DIVERSE

Anunturi Jurnalul National Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Jurnalul National DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Jurnalul National CITATII

Anunturi Jurnalul National Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Jurnalul National OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Jurnalul National Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2021. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Jurnalul National PIERDERI

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Jurnalul National LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Jurnalul National?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Jurnalul National

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Jurnalul National

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Jurnalul National

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.