Publicare anunturi Jurnalul National, ziar national, 177.775 exemplare/editie

Oferte de Serviciu

Categoria "Oferte de Serviciu" contine un numar de 60 anunturi publicate de catre vizitatorii nostrii. Pentru a publica un anunt pe situl nostru in categoria "Oferte de Serviciu" apasa aici.

Prim Comunei Cure Jude Prahova Organizeaz

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 23 Nov 2017
Primăria comunei Păcureţi, judeţul Prahova organizează concurs/examen pentru ocuparea funcţiei contractuale de inspector de specialitate debutant pe perioadă nedeterminată în cadrul Compartimentului Cadastru şi Urbanism.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs/examen şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul Inginerie Geodezică, Specializarea Măsurători Terestre şi Cadastru;
- fără vechime în muncă şi specialitate.
Concursul/examenul se va desfăşura la sediul Primăriei Comunei Păcureţi, sat Păcureţi, nr. 114B.
Data organizării probei scrise: 20 decembrie 2017, ora 10.00.
Data organizării interviului: 22 decembrie 2017, ora 10.00.
Condiţiile de participare, bibliografia şi conţinutul dosarului de înscriere la concurs/examen se afişează la sediul instituţiei.
Dosarele de înscriere la concurs/examen se depun la sediul Primăriei comunei Păcureţi, în perioada 27 noiembrie-12 decembrie 2017. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefonul 0244/219099.

Anunt Public Consiliul Local Comunei Limanu

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
ANUNT PUBLIC

Consiliul Local al Comunei Limanu organizează prin Comisia de selectie desemnata prin Hotararea Consiliului Local Limanu nr. 163/21.09.2017 , la sediul Primariei Comunei Limanu , Str. Castanului , nr. 32 - evaluarea/selecţia prealabilă în vederea desemnarii a 3 membri în Consiliul de Administraţie al SC LIMANU VERDE SERVICII DE CURATENIE SRL (activitate principală: alte activitati de curatenie) , dupa cum urmeaza :
• 2 persoane cu experienta in administratrea/managementul unor societati comerciale profitabile
• 1 functionar din cadrul autoritatii publice tutelare
Selecţia prealabilă se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G.109/30.11.2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, a H.G.722/2016 privind aprobarea normelor metodologice privind stabilirea criteriilor de selectie pentru intocmirea listei scurte de până la 5 candidaţi pentru fiecare post.
A. Procedura de selecţie prealabilă cuprinde etapele :
- Etapa I – depunerea dosarelor de către candidaţi;
- Etapa II – selecţia dosarelor de înscriere;
- Etapa III – interviul, pentru candidaţii declaraţi „admisi“ după selecţie;
Lista scurtă de până la 5 candidaţi va fi inaintată, cu raportul pentru numirile finale, care include clasificarea candidaţilor cu motivarea acesteia, Consiliului Local al comunei Limanu , pentru validarea propunerii de membru în consiliul de administraţie al SC LIMANU VERDE SERVICII DE CURATENIE SRL.
B. Criteriile de selecţie sunt:
1. să îndeplinească condiţiile de participare, dovedite prin conţinutul dosarului de candidat;
2. să-şi poată îndeplini cu succes mandatul de membru al CA;
3. să aibă capacitatea de asumare a responsabilităţii şi să dea dovadă de integritate;
4. să aibă cunoştinţele necesare, aptitudini şi experienţă în munca în echipă, comunicare, cultură financiară, luarea de decizii pentru a contribui la activitatea consiliului ca întreg.



C. Condiţii de participare:
- cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
- studii superioare economice sau juridice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani;
- domiciliul stabil /rezident în România;
- apt din punct de vedere medical;
- nu au condamnare pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals şi uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, infracţiuni prevăzute de legea 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului.
- nu are exercitate, concomitent, mai mult de 3 mandate de administrator sau membru al consiliului de administraţie în societăţi al căror sediu se află pe teritoriul României.
D. Dosarul de candidat trebuie să conţină, obligatoriu :
1. curriculum vitae (model european conform H.G.1021/2004);
2. cazier judiciar;
3. originalele şi copiile actelor de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este necesară dovada echivalării studiilor, eliberată de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice – Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor)
4. copia actului de identitate;
5. adeverinţă doveditoare a vechimii în muncă;
6. adeverinţă care să ateste starea de sănătate, eliberată de medicul de familie al candidatului cu cel mult două luni anterior depunerii dosarului de candidat (adeverinţa va conţine în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii);
7. declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul confirmă că nu se află intr-una din situaţiile prevăzute la art.6 din O.U.G. 109/2011.
Candidaţii vor depune dosarul complet, cu documentele solicitate, în termen de 30 de zile de la data publicării anunţului, la secretariatul Primariei Comunei Limanu , str. Castanului , nr. 32 , în plic închis; pe plic se va menţiona „candidat pentru functia de membru în consiliul de administraţie al SC LIMANU VERDE SERVICII DE CURATENIE SRL, precum şi numele, prenumele, adresa de domiciliu, numărul de telefon şi adresa de mail a candidatului“.
La depunerea dosarului, candidaţii vor primi un număr de înregistrare.
Rezultatul selecţiei dosarelor se va publica în termen de 3 zile de la data limită pentru depunerea dosarelor pe pagina de internet a Primăriei comunei Limanu .
După afişarea rezultatelor selecţiei candidaţii respinşi vor putea depune contestaţie în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor. Contestaţiile vor fi soluţionate de către Comisia de rezolvare a contestaţiilor.
Candidaţii declarati admişi după Etapa a II-a vor face parte din lista scurtă de până la 5 candidaţi pentru postul de membru în consiliul de administraţie al societăţii.
Aceştia vor depune în scris la secretariatul Primăriei, în termen de 5 zile de la data stabilirii listei scurte, o declaraţie de intenţie.
Selecţia finală a candidaţilor aflaţi pe lista scurtă se face pe bază de interviu, organizat de către Comisia de selectie; bibliografia se publica pe pagina de internet a Primăriei.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului va fi comunicată telefonic fiecărui candidat în parte.
Persoana de contact: Cercel Daniela Elena, tel. 0749205538

Guvernanta Post Disponibil Angajator Persoan

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Guvernanta cod COR 531102 - 1 post disponibil; angajator persoană fizică, în Cluj-Napoca, jud. Cluj. Cerințe: minim studii medii; limba engleză (scris și conversațional), experiență în creșterea și educarea copiilor minim 3 ani. Constituie un avantaj cunoașterea unei alte limbi străine și diploma de studii superioare (nivel Bachelor/Licenta). CV-urile se pot transmite pe e-mail: hc.costin@gmail.com Informatii la tel. 0751824913

Colaborare Angajare Firme Meseriasi Constructii

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Colaborare/angajare cu firme si meseriasi in constructii pentru lucrare in Bucuresti Ilfov. Tel. 0722151763

Colaborare Angajare Firme Meseriasi Constructii

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Colaborare/angajare cu firme si meseriasi in constructii pentru lucrare in Bucuresti Ilfov. Tel. 0722151763

Colaborare Angajare Firme Meseriasi Constructii

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Colaborare/angajare cu firme si meseriasi in constructii pentru lucrare in Bucuresti Ilfov. Tel. 0722151763

Colaborare Angajare Firme Meseriasi Constructii

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Colaborare/angajare cu firme si meseriasi in constructii pentru lucrare in Bucuresti Ilfov. Tel. 0722151763

Colaborare Angajare Firme Meseriasi Constructii

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Colaborare/angajare cu firme si meseriasi in constructii pentru lucrare in Bucuresti Ilfov. Tel. 0722151763

Colaborare Angajare Firme Meseriasi Constructii

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Colaborare/angajare cu firme si meseriasi in constructii pentru lucrare in Bucuresti Ilfov. Tel. 0722151763

Auchan Cotroceni Recruteaza Urmatoarele

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Auchan Cotroceni recruteaza pentru urmatoarele posturi: casier, lucrator comercial, receptioner marfa, tehnician intretinere, vanzator produse proaspete, agent de paza. Va asteptam sa va depuneti CV-ul la Serviciul Clienti din punctul de lucru Bld. Vasilea Milea, Nr. 4, (Afi Palace Cotroceni)sau ne puteti trimite pe adresa de e-mail: cvasilache@auchan.ro Va asteptam sa faceti parte din echipa Auchan Cotroceni!

Auchan Cotroceni Recruteaza Urmatoarele

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 22 Nov 2017
Auchan Cotroceni recruteaza pentru urmatoarele posturi: casier, lucrator comercial, receptioner marfa, tehnician intretinere, vanzator produse proaspete, agent de paza. Va asteptam sa va depuneti CV-ul la Serviciul Clienti din punctul de lucru Bld. Vasilea Milea, Nr. 4, (Afi Palace Cotroceni)sau ne puteti trimite pe adresa de e-mail: cvasilache@auchan.ro Va asteptam sa faceti parte din echipa Auchan Cotroceni!

Grand Exchange Angajeaza Operator Ghiseu

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 21 Nov 2017
SC GRAND EXCHANGE SRL J40/8259/2014 angajeaza operator ghiseu casa de schimb valutar. cerinte minime studii superioare, cunoasterea la nivel avansat a limbilor engleza si franceza. cv-urile si scrisorile de intentie pot fi trimise la adresa nicolae.virgil@grand-casino.ro

Firma Sacele Angajeaza Inginer Silvic Salariu

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 21 Nov 2017
Firma din Sacele angajeaza inginer silvic. Se ofera salariu si bonuri (15 Lei)plus transport din imprejurimi.
Telefon: 0730 040 032

Interguard Group Angajeaza Zona Bucuresti

Valabil in:
Oferte de Serviciu Botosani
     Publicat in: 21 Nov 2017
S. c. interguard group s. r.l. angajeaza pentru zona bucuresti agenti de securitate, agenti interventi - S. c. interguard group s. r.l. angajeaza pentru zona bucuresti agenti de securitate, agenti interventie (permis auto categoria b) si dispeceri centru alarma (cunostinte operare pc, outlook, excel, word) si varsta maxima 45 de ani. rel la tel: 0757.104.575, 0740.110.360

Angajam Persoana Serioasa Face Curatenie

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 21 Nov 2017
Angajam persoana serioasa, pentru a face curatenie in parcarea Maxi Pet, ce se afla amplasata pe Sos. Mihai Bravu , nr.319.Programul de lucru este de 4h/zi.Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0371403424.

Agenti Securitate Tornado Security Angajeaza

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 21 Nov 2017
AGENTI SECURITATE. TORNADO SECURITY angajeaza agenti de securitate pentru Bucuresti Sector 1 si 4 1200 - 1500 RON NET. 0725641638

Anun Conformitate Prevederile Legii Privind

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 20 Nov 2017
ANUNŢ
In conformitate cu prevederile Legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Ordinul ministrului sănătăţii nr.954 / 2017 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii publice nr.284 / 2007 privind aprobarea Metodologiei cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor / examenelor pentru ocuparea funcţiei specifice comitetului director din spitalele publice.
Spitalul Orăşenesc Dr.George Trifon Năsăud organizează concurs pentru ocuparea funcţiei specifice Comitetului director dupa cum urmeaza:
-director financiar contabil
1.Criteriile generale sunt următoarele:
a) au domiciliul stabil în România;
b) nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
c) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
d) nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.
2) Criteriile specifice sunt următoarele:
1. sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lunga durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic;
2. au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor;
3) Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină următoarele documente:
a) cerere de înscriere;
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) curriculum vitae;
e) adeverinţa care atesta vechimea în muncă sau în specialitatea studiilor, după caz;
f) cazierul judiciar;
g) declaraţia pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică, aşa cum este definită prin lege;
h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
i) proiectul de specialitate intr-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator cu fonturi de 14;
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Calendarul concursurilor pentru ocuparea funcţiei specifice Comitetului Director- director financiar contabil:
- 05.12.2017 - termen limită depunerea dosarelor de înscriere la scretarul comisiei (Compartiment Juridic) pana la ora 14.00
- 05.12.2017 - selecţia dosarelor şi afişarea rezultatelor ,,admis’’/,,respins “ la sediul spitalului şi pe site, ora 15.30
- 06.12.2017 - depunerea contestaţiilor la selecţia dosarelor, ora 15.30
- 07.12.2017 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor, ora 15.30
- 15.12.2017 - susţinerea probei scrise – test grila, ora 8.30
- 15.12.2017 - depunerea contestaţiilor la proba scrisa, ora 15.30
-18.12.2017 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor proba scrisa, ora 15.30
- 19.12.2017 - susţinerea orala a proiectului de specialitate, ora 12.00
- 19.12.2017 - interviul de selecţie, ora 14.00
- 19.12.2017 - afişarea rezultatelor finale, ora 15.00
- 19.12.2017 - depunerea contestaţiilor rezultatului final, ora 15.00
- 20.12.2017 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatului final,15.00.
Locul de desfășurare a concursului este la sediul Spitalului orășenesc Dr. ”George Trifon” Năsăud (sala de sedintă).
Relaţii / Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii sau la telefon nr.0263360684 int.258, cat şi pe site-ul www.spitalnasaud.mediakom.ro
Persoana de contact – Cocis Simion – consilier juridic- 0729977108.

Anun Conformitate Prevederile Legii Privind

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 20 Nov 2017
ANUNŢ
In conformitate cu prevederile Legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Ordinul ministrului sănătăţii nr.954 / 2017 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii publice nr.284 / 2007 privind aprobarea Metodologiei cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor / examenelor pentru ocuparea funcţiei specifice comitetului director din spitalele publice.
Spitalul Orăşenesc Dr.George Trifon Năsăud organizează concurs pentru ocuparea funcţiei specifice Comitetului director dupa cum urmeaza:
-director medical
1.Criteriile generale sunt următoarele:
a) au domiciliul stabil în România;
b) nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
c) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
d) nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.
2) Criteriile specifice sunt următoarele:
1. sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lunga durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
2. sunt confirmaţi cel puţin medic specialist;
3. au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectiva;
3) Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină următoarele documente:
a) cerere de înscriere;
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) copie de certificatul de medic specialist;
e) curriculum vitae;
f) adeverinţa care atesta vechimea în gradul profesional sau în specialitatea studiilor, după caz;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politica, aşa cum este definită prin lege;
i) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
j) proiectul de specialitate intr-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator cu fonturi de 14;
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Calendarul concursurilor pentru ocuparea funcţiei specifice Comitetului Director- Director medical:
- 04.12.2017 - termen limită depunerea dosarelor de înscriere la secretarul comisiei (Compartiment Juridic) pana la ora 14.00
- 04.12.2017 - selecţia dosarelor şi afişarea rezultatelor ,,admis’’/,,respins “ la sediul spitalului şi pe site, ora 15.30
- 05.12.2017 - depunerea contestaţiilor la selecţia dosarelor, ora 15.30
- 06.12.2017 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor,ora 15.30
- 14.12.2017 - susţinerea probei scrise – test grila, ora 8.30
- 14.12.2017 - depunerea contestaţiilor la proba scrisa, ora 15.30
- 15.12.2017 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor, ora 15.30
- 18.12.2017 - susţinerea orala a proiectului de specialitate, ora 12.00
- 18.12.2017 - interviul de selecţie 14.00
- 18.12.2017 - afişarea rezultatelor finale 15.00
- 18.12.2017 - depunerea contestaţiilor rezultatului final ora 15.00
- 19.12.2017 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatului final 15.00
Locul de desfășurare a concursului este la sediul Spitalului orășenesc Dr. ”George Trifon” Năsăud (sala de sedintă).
Relaţii / Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii sau la telefon nr.0263360684 int.258, cat şi pe site-ul www.spitalnasaud.mediakom.ro
Persoana de contact – Cocis Simion – consilier juridic- 0729977108;

Spin Group Iasi Recruteaza Consilier Juridic

Valabil in:
Oferte de Serviciu Iasi
     Publicat in: 20 Nov 2017
Spin group& hr srl iasi recruteaza consilier juridic si contabil - Spin group& hr srl iasi recruteaza consilier juridic si contabil. cerinte:-studii superioare finalizate in domeniu;-cunoasterea limbii engleze la nivel avansat cv-urile se vor transmite la adresa de e-mail spinjobs@spingrouphr. ro

Firma angajeaza muncitori necalificati in gips carton

Valabil in:
Oferte de Serviciu Toata tara
     Publicat in: 20 Nov 2017
Firma angajeaza muncitori necalificati in gips carton. rel la telefon 0723291165

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Anunt online pe 20 de bloguri

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Abonamente anunturi online

Anunturi fonduri structurale, publicare raporturi fiscale anuale Ziarul Financiar

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Anunturi Oferte Serviciu in ziarul Libertatea

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea

Ziare-Reviste.ro

Stiri

ziare

ziarul


Mica Publicitate Jurnalul National
Ghid de publicat anunturi in ziarul Jurnalul National

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Jurnalul National?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Jurnalul National

Pentru a publica anunturi in ziarul Jurnalul National va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Jurnalul National de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum public un anunt/anunturi in ziarul Jurnalul National la mica publicitate cu plata prin SMS?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Jurnalul National va rugam sa urmati instructiunile de la prima intrebare.

Plata anunturilor de mica publicitate in ziarul Jurnalul National prin SMS se poate face daca valoarea anuntului/anunturilor nu depaseste 100 lei.

Daca va incadrati in aceasta suma, in functie de costul anuntului/anunturilor pentru ziarul Jurnalul National, va trebui sa trimiteti unu sau doua SMS-uri in retelele Vodafone, Orange, Telekom sau Digi si veti primi una sau respectiv doua parole.

Folositi aceste parole in pagina Confirma plata SMS si confirmati plata SMS, urmand ca anuntul/anunturile pentru ziarul Jurnalul National sa fie publicate online.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Jurnalul National?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Jurnalul National aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Jurnalul National incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Jurnalul National in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Jurnalul National.

Cum confirm plata anunturi ziarul Jurnalul National?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Jurnalul National va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la fax: 021.336.79.00, email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Jurnalul National?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Jurnalul National vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Jurnalul National. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Jurnalul National va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Jurnalul National.

Anunturile pentru ziarul Jurnalul National vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Jurnalul National?

Plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National se poate face prin SMS pentru sume mai mici de 100 lei, prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Jurnalul National le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 180 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra. Pentru o taxa de 19 RON sunt disponibili curieri si pentru comenzi mai mici de 180 Lei.

Pot primi ziarul Jurnalul National cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Jurnalul National in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Jurnalul National.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Jurnalul National sunt invitati sa sune la sediul nostru la numerele 021.301.99.45, 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Jurnalul National" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 021.301.99.45 sau 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Jurnalul National"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Jurnalul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Jurnalul National pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Jurnalul National la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Jurnalul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Jurnalul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Jurnalul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Jurnalul National pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Jurnalul National va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Jurnalul National si aparitia in ziarul Jurnalul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Jurnalul National acesta va aparea in ziarul Jurnalul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Jurnalul National la rubrica DIVERSE

Anunturi Jurnalul National Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Jurnalul National DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Jurnalul National CITATII

Anunturi Jurnalul National Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Jurnalul National OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Jurnalul National Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Profesional Global Press SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2017. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Jurnalul National PIERDERI

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Jurnalul National Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Jurnalul National LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Jurnalul National?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Jurnalul National

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Jurnalul National

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Jurnalul National

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.